Evidenca delovnega časa v malih podjetjih enostavna

Ste majhno podjetje, ki ima zaposlenih malo ljudi? Potem se po vsej verjetnosti še niste srečali s problemom, kako težavno je pripraviti ali pa preračunati plače za vse zaposlene, kako težko je voditi evidenco za vse dopuste in morebitne bolniške oz. nega. Ko podjetje postane enkrat malo večje, je evidenca delovnega časa kar na enkrat zelo zapletena, saj če smo prej lahko imeli vse v glavi, pa potem kar na enkrat ne gre več. Zato si je takrat treba najti neko smiselno rešitev, ki ne bo predstavljala potrate časa in bo hkrati tudi učinkovita.

zapisovanje delovnega časa

Rešitev excelove preglednice niso

Mnogo podjetnikov se v prehodni fazi zateče k excelovim preglednicam. Za neko obdobje so sicer primerne, vendar pa ko ima podjetje še nekaj novih zaposlenih, pa tudi ta rešitev ni več dobra. Takrat je še najboljša rešitev elektronska evidenca delovnega časa. Pri nas imamo enega ponudnika, ki je razvil to elektronsko evidenco, po vsej verjetnosti pa boste našli še kakšnega. Vendar vedno pazite, da se lahko takšna evidenca delovnega časa avtomatsko uvozi v računovodski program, ki ga uporabljate, v kolikor plače delate znotraj podjetja, oz. da se lahko uvodi evidenca delovnega časa v računovodski program, ki ga uporablja zunanji računovodja. Sicer večinoma vedno podjetnik uporablja enak program kot računovodja, ni pa nujno, kot tudi ni nujno, da je elektronska evidenca delovnega časa kompatibilna z računovodskim programom.

Evidenca delovnega časa naj bo enostavna

Ne nazadnje pa še to, ko izbirate ustrezen program, pazite, da bo enostaven za uporabo, ne pa da boste ves čas razmišljali, kaj in kako morate narediti, da bo program pravilno naredil izračune in ga slučajno ne boste kaj zmedli ali pa da boste po možnosti ves čas potrebovali kakšno tehnično pomoč, ki pa se kot po pravilu zaračuna in to ne malo.