Spletna trgovina je spletna stran, preko katere lahko določeno podjetje prodaja svoje izdelke ali storitve. Ker spletna trgovina v svojem bistvu deluje na isti način, kot ostale spletne strani, tudi izdelava spletne trgovine in optimizacija spletne trgovine potekata enako. Začnimo pri izdelavi spletne trgovine.
Njena izdelava se začne tako, da se določeno podjetje odloči, da bi rado svoje izdelke prodajalo tudi preko svetovnega spleta. Če to podjetje že ima svojo spletno stran, jo je potrebno le prilagoditi, v obratnem primeru pa jo je potrebno prej postaviti. Izdelava spletne strani poteka tako, da podjetje izdela seznam svojih izdelkov, njihove opise, cene, slike in druge podrobnosti in jih posreduje ponudniku izdelave spletne strani. Ponudnik bo nato njegovo spletno stran prilagodil tako, da bo vsak kupec lahko vnesel svoje osebne podatke, izbral artikle, ki jih želi kupiti, in opravil svoje plačilo. Vrst plačila je seveda lahko več. Kupci bodo tako lahko artikle zbirali v svojo nakupovalno košarico, jih primerjali med sabo in opravili nakup, brez da bi jim bilo potrebno iti od doma. Tudi optimizacija spletne trgovine poteka isto, kot optimizacija navadne strani. Bistvo optimizacije je, da se bo izbrana spletna stran med zadetki v spletnem brskalniku pojavila na čim višjem mestu. Optimizacijo spletne trgovine se lahko izvaja na več načinov, in sicer s pomočjo analize ključnih besed, iskanja po slikah, iskanja po novicah in drugih spletnih straneh, in tako dalje. Čeprav naj bi to zagotovilo večjo obiskanost spletne strani, pa je pomemben dejavnik spletne trgovine tudi komunikacija od ust do ust, saj kupci o izdelkih pogosto iščejo mnenje na raznih forumih in pri prijateljih.